"Укрзалізниця" продала непрофільний актив на Черкащині у 5 разів вище стартової ціни
новини компаній
Державна компанія "Укрзалізниця" продала непрофільний актив – магазин у м.Сміла Черкаської області за ціною, що у 5 разів перевищила стартову вартість – з 3 млн. грн. до 15,5 млн. грн.
Державна компанія "Укрзалізниця" розпочала продаж своїх непрофільних активів. Першим проданим лотом стало вбудоване нежиле приміщення першого поверху та частини підвалу - магазин у місті Сміла Черкаської області площею 2 225,5 кв. м. Балансоутримувачем майна є Шевченківський територіальний відділ матеріально-технічного забезпечення регіональної філії "Одеська залізниця" АТ "Укрзалізниця". Початкова ціна об’єкту без ПДВ була встановлена на рівні 3 млн грн, а переможець аукціону запропонував ціну 15,5 млн гривень. Таким чином, ціна продажу перевищила стартову вартість у 5 разів.
За словами голови Черкаської ОДА Олександра Скічка продаж непрофільних активів держпідприємств – це і шлях до підвищення ефективності їх роботи, і ресурс для модернізації інфраструктури регіону, і більш ефективне використання таких активів на користь громади.
"Те, що перший успішний аукціон з 5-кратним перевищенням стартової відбувся саме на Черкащині, і є результатом роботи регіональної влади з підвищення інвестиційної привабливості регіону, зацікавленості інвесторів в розвитку проєктів в області", - підкреслив Скічко.
В "Укрзалізниці" планують, що кошти від продажу непрофільних активів, будуть спрямовані на ремонт інфраструктури та рухомого складу в пропорції 50/50. 5 жовтня розпочнеться продаж ще 4 лотів, куди входять два приміщення аптеки, підвальне приміщення, нежитлове приміщення та магазин. Всього до кінця 2021 р. держкомпанія планує продати об'єкти непрофільної інфраструктури на суму понад 500 млн. грн.
Нагадаємо, що в серпні цього року на Черкащині стартував проєкт "Укрзалізниці" з електрифікації дільниці "Черкаси – ім. Т.Шевченка", результатом якого стане запуск швидкісного залізничного експресу InterCity за маршрутом "Київ-Черкаси" та "Черкаси-Київ". Це, як наголошували в Черкаській ОДА, стане одним з драйверів розвитку туризму в регіоні.